חיפוש
Filters
Close

ארנקי עור – כך תבחרו את הפריט המתאים ביותר

יום ראשון 10 אפריל 2022

ארנקים הם פריטים שנמצאים איתנו בכל שלב של היום. אנחנו רגילים לשלוף את הארנק בכל פעם שאנו נדרשים לקנות משהו, לתדלק, להוציא תעודה כלשהי, זהו מעין חבר צמוד. לא פעם אנו מרגישים, ובצדק, שהארנק שלנו מכיל את הפריטים החשובים ביותר שלנו ובלעדיהם אנחנו אבודים.

ישנם ארנקים שמיועדים לשאת רק כרטיסי אשראי, יש אחרים שמכילים גם כסף מזומן, ויש את מי שסוחב איתו בארנק את כל מה שהוא צריך או יצטרך במקרה, כמו כרטיסים שונים, כרטיסי מועדון, פנקס המחאות, תעודות של בני המשפחה, שטרות ומטבעות. כל אחד והעדפותיו שלו, אבל ארנק הוא פריט חובה, בין אם מעדיפים ארנקי עור ובין אם אוהבים נרתיקי בד בצבעים שונים. אומנם ארנקים יועדו במקור לשאת כסף, אבל כיוון שיש היום מגוון כרטיסים ותעודות שאנו מעדיפים שיהיו תמיד עלינו, זה השפיע גם על הגדלים של הפריטים ועל העיצוב שלהם.

גברים, נשים והארנקים שביניהם

כיוון שאנו אוהבים לשאת את הארנק שלנו תמיד איתנו, ישנם עיצובים שונים לפריטים אלה לנשים ולגברים. גברים אוהבים בדרך כלל להניח את הארנק בכיס המכנסיים, ולכן הוא לרוב יהיה קטן, דק, לפעמים עשוי עור, ייסגר בקיפול ויכיל רק את מה שממש צריך (מוזמנים לעיין במבחר ארנקים לגברים).

נשים לעומת זאת רואות בנרתיקים אלה לא רק אביזר שנועד להכיל כסף, אלא כזה שבו מניחים שלל כרטיסים, תעודות, לפעמים גם איפור, והוא גם פריט אופנה, ולכן ניתן למצוא שלל צבעים ובדים. כשמדובר על פריטי אופנה, ארנק אישה מעור או דמוי עור עם סוגי סגירה שונים הם אביזרים שגם מחזיקים לאורך זמן. יש פריטים עם סגירת מגנט, יש אחרים עם רוכסנים, יש כאלה הכוללים רצועה לתלייה, יש כאלה שמונחים בתוך תיק, ויש כאלה המיועדים לאחיזה, כאשר ניתן להתאים את הצבעים ללבוש. אביזרי אחסון קטנים אלה יכולים לשמש במקום תיק, שכן המגמה היום היא לסחוב כמה שפחות, שהרי בטלפון החכם שלנו יש כמעט הכול. ואם אנו עוסקים בהבדלים בין פריטי נשים וגברים, תיק איפור יכול להכיל פריטי איפור וגם כרטיס אשראי, כך שאין צורך להיסחב עם ציוד רב.

מחפשים מתנה לעובדים?

כיוון שארנקים הם מוצר שכל אחד צריך בכל גיל כמעט, הרי שכשמחפשים לרכוש מתנות שימושיות לעובדים, זו אפשרות שכל אחד ישמח לקבל. כמובן שניתן להזמין כמות גדולה של מוצרים ולשלב בין עיצוב נשי וגברי ולבחור צבעים שונים וסוגים שונים. לקראת חגים, לפני כנסים או אירועי חברה, מתנה שימושית יכולה להיות מרגשת ונעימה עבור כל עובד ועובדת. ואם רוכשים פריטים כאלה בקנייה מרוכזת, מומלץ להוסיף גם מיתוג של החברה, הארגון או האירוע על גבי הארנק, כך שלמתנה יש ערך רב יותר. מיתוג על גבי מוצרים הוא דרך לחבר את העובדים לחברה וגם קידום מכירות ופרסום מוצלח. ניתן להזמין סוגים שונים עם רקמה, הטבעה, תפירה ועוד לפי בחירה ובכל צבע. הקולקציות הקיימות היום מאפשרות גיוון רב גם בבדים וגם בסוגי עור, כך שמדובר על שילוב של פריט אופנה עם אביזר הכרחי. כשרוכשים מתנה לעובדים, חשוב לדאוג שהיא תהיה איכותית ותשרת אותם לאורך זמן. קטנים, גדולים, עם תלייה על הכתף, עם סגירת מעטפה או להנחה בכיס, בכל סוג שתבחרו חשוב להזמין בחברה אחראית שמייצרת, משווקת, שולחת ואחראית על כל התהליך כולו. שוגון היא חברה ותיקה המתמחה בתחום התיקים והארנקים ועובדת עם גופים גדולים, והיא תדאג שההזמנה לעובדים תתבצע באיכות גבוהה, תגיע בזמן ולשביעות רצון לקוחותיה.

השאר תגובה

top