חיפוש
Filters
Close

הדפסה על תיקים - בתי עסק, חברות וארגונים

יום שלישי 10 מאי 2022

הדפסה על תיקים

בתי עסק, חברות וארגונים רבים נוהגים להשקיע בפרסום, בקידום מכירות ובמיתוג מוצרים שונים שהם מעניקים ללקוחות או כמתנה לעובדים. המיתוג של העסק על גבי מוצרים מייצר תודעה ופרסום עבור קהל הלקוחות, ומהווה הוכחה להצלחתו ולמקצועיותו של העסק. כשחברה מעניקה מוצרים ממותגים לעובדיה או ללקוחות, היא יוצרת חיבור למוצר ותזכורת לנותן המתנה.

אפשר למתג כמעט כל מוצר, אבל אחד המוצרים המבוקשים ביותר והשימושיים ביותר הוא מיתוג תיקים, כיוון שתיק הוא מוצר שכולם שמחים לקבל, הוא נוח להוספת לוגו או כל ביטוי בדרך של הדפסה, רקמה או שיטת מיתוג אחרת שבוחרים. כמו כן תיק הוא מוצר שמחזיק זמן רב, אינו מוחלף בתדירות גבוהה ונלווה אל מחזיקו ומהווה בכך חשיפה מתמדת. אפשר לבחור בתיקי גב, תיקים למחשבים ניידים, מזוודות טרולי, ארנקים, תיקים לטיולים, לחדר כושר, לאיפור ורחצה, לכנסים או תיקים ותרמילים לחיילים, כך שכל אחד יוכל ליהנות ממוצר שהוא צריך וישמח לקבל. לא רק סוגים רבים ניתנים לרכישה, גם מגוון הבדים גדול, וניתן לבחור גם מוצרי עור או דמוי עור בכל הצבעים. 

הדרך הנכונה למתנה הנבחרת

מוצרי קידום ופרסום הם היום הדרך הקלה והנכונה לפרסום שעובד ללא הפסק. ההשקעה מבחינת בעל העסק היא ברכישת המתנה ובהוספת המיתוג, השקעה שאינה גדולה ומשתלמת גם בכמויות גדולות וגדולות מאוד. ההחלטה על המוצר ועל המיתוג היא של בעל העסק, ואנשינו ישמחו לייעץ, לעצב, להתאים צבעים למיתוג על גבי המוצרים וגם ליצור הדמיה כדי לדעת כיצד ייראה המוצר הסופי. האיכות גבוהה בכל סוג של תוספת מיתוג ומציגה את בית העסק היטב.

כשבית עסק מעוניין בהזמנה גדולה, הוא רוצה שתהיה חברה האחראית על התהליך כולו ושלא יצטרך להתעסק עם כל פרט בנפרד. כשמזמינים בחברת שוגון מקבלים את כל החבילה, מבצעים הזמנה תוך הקפדה על פרטים ושירות אדיב, והמוצרים מיוצרים באיכות גבוהה, באחריות ומגיעים בזמן וארוזים היטב. החברה הוותיקה עובדת עם החברות והארגונים הגדולים במשק ובעלת ניסיון עשיר וצוות מקצועי שמלווה את הלקוח מתחילת התהליך ועד סופו.

טכניקות מתקדמות להדפסה על תיקים

השיטות הקיימות היום להוספת מיתוג על מוצרים מאפשרות סוגים שונים ושימוש כמעט בכל צבע באיכות גבוהה. בעת ההזמנה נעשית התאמה מקצועית של המיתוג, המוצר, הצבעים וסוג ההדפסה. תוכלו לראות דוגמאות מוכנות של מוצרים, ובמקרה הצורך ניתן להכין הדפסת ניסיון כדי להתרשם מהמוצר הסופי. המכשור המיועד להוספת מיתוג היום מאוד מתקדם ומאפשר שילובי צבעים וצורות בכל סוג של בד.

איך ניתן להדפיס על מוצרים?

בכל הוספת מיתוג מומלץ להתאים את הצבעים למוצר כדי ליצור מראה טבעי ואסתטי, וכדי שהכתוב יבלוט ולא ייבלע על רקע התיק. ישנן אפשרויות רבות להדפסה:

  • הדפסת משי: הדפסה כזו יכולה להתבצע כמעט על כל מוצר, והיא כוללת כמה צבעים ומתאימה לכמות גדולה של מוצרים. הדפסת משי מאוד שכיחה והיא דרך מצוינת להוסיף לוגו או איור על מוצרים.
  • הדבקה: מדבקות צבע מוצמדות למוצרים באמצעות חום ולחץ, ומעניקות איכות גבוהה של גרפיקה ברזולוציה מצוינת בכל שילובי הצבעים.
  • סובלימציה: סוג הדפסה המתאים לכמויות קטנות ולמוצרים שבהם הרקע להדפסה בהיר. אפשר להדפיס תמונה שונה על כל מוצר ברזולוציה טובה.
  • רקמה: הוספת רקמה ממוחשבת על גבי מוצרים מעניקה מראה יוקרתי ובעל נוכחות מרשימה. הרקמה נעימה ורכה למגע וניתן לבחור כל צבע ושילוב של כמה צבעים בכמות גדולה של מוצרים.
  • הטבעה: ההטבעה מתבצעת בדרך כלל על מוצרי עור באמצעות חום ולחץ, ומתקבל לוגו מרשים ויוקרתי.
השאר תגובה

top