חיפוש
Filters
Close

הצידניות שתמיד איתכם

שבת 15 אפריל 2023

ישראל היא מדינה חמה המאפשרת ברוב חודשי השנה לצאת לטיולים ולפיקניקים, ואכן אחד התחביבים האהובים על הישראלים הוא לצאת לחיק הטבע ולטייל בשטח. אומנם ישראל אינה מדינה גדולה אבל יש בה הרבה מאוד פינות חמד וטבע ים תיכוני מגוון ואפשר לגלות בכל פעם מקום חדש שלא הכרנו.

בסופי שבוע ובחופשים המוני בני ישראל יוצאים אל הפארקים, אל שמורות הטבע והגנים, אל החופים והיערות מצוידים בציוד קמפינג, צידניות וכל מה שצריך כדי שגם הילדים לא יוכלו להתלונן שחסר להם משהו. היציאה מהשגרה אל הטבע מאפשרת למלא מצברים, להתחבר לפשטות ולהיזכר מחדש במה שחשוב באמת – שמירה על הקיים, משפחתיות, חבְרה טובה ואוכל טעים. 

כדי שאפשר יהיה ליהנות כמו שצריך חשוב להתארגן היטב מבעוד מועד, לקחת צידניות פיקניק בגודל המתאים לכל המזון והשתייה, ולהקפיד שהן בעלות יכולת בידוד גבוהה, שכן לא נעים לגלות שבקבוקי השתייה התחממו ושהמזון איבד טריות. בתיקים הגדולים קיימים תאים חיצוניים ופנימיים, ויש כאלה שאפילו תוכלו לשאת על הגב. אם אתם לא רוצים לסחוב ציוד כבד, הצידניות עם הגלגלים יתאימו לכם בדיוק, עם ידית טלסקופית ונוחות של טרולי.

בילוי בחופים

אחד הדברים הראשונים שאנחנו לוקחים איתנו לקראת בילוי בים הוא צידנית לחוף הים, שבה נוכל לאחסן את הפירות והשתייה ולדעת שהם יישארו מקוררים. התיקים היום איכותיים ושומרים היטב על המזון, כך שגם אחרי כמה שעות תוכלו ליהנות מאבטיח קר. כדי שנהיה בטוחים שבחרנו נכון, חשוב לקחת צידנית גדולה מספיק, עם רמת בידוד טובה, עם תאים לכל הפריטים שאנו רוצים לקחת ושיהיו לה ידיות או רצועות נשיאה נוחות כדי שלא תכביד כשצועדים על החול החם.

לקחת לעבודה אוכל ביתי

עובדים רבים נוהגים היום להעדיף לקחת אוכל מהבית במקום לקנות מזון במהלך יום העבודה. יש בכך יתרונות רבים והדרך הטובה ביותר היא לארוז את הארוחה בצידנית אישית שתשמור על הטריות. צידניות לעובדים לאוכל הפכו להיות פריט מבוקש, וחברות רבות בוחרות לרכוש עבור עובדיהן תיקי קירור אלה לארוחה אישית שישמשו אותם במהלך יום העבודה. התיק שומר על הארוחה חמה או קרה באותה המידה הודות לשכבת בידוד עבה, אשר גם מונעת נזילות.

שלח לחמך

בשנים האחרונות השימוש במשלוחים הפך לחלק נכבד מחיינו, וגם הזמנת אוכל במשלוח רווחת מאוד, בין אם למקום העבודה ובין אם לארוחה בבית. בכל מקום אנו רואים קטנועים עם שליחים, שמאחורי גבם צידניות למשלוחים. אביזרים אלה צריכים להצליח לשמור על החום או הקור של המזון באופן מוצלח ברמת בידוד גבוהה, יש להם תא מרופד לשמירת המזון, כיס כפול צידי לנשיאת בקבוקי שתייה, כיסים חיצוניים נוספים, סגירת צמדן הרמטית, ידיות ורצועות. אם מדובר בתיקי נשיאה למגשי פיצה, יש צורך בגודל רחב מספיק אשר גם ישמור היטב על החום. 

ממתגים במשי

התיקים עם הריפוד הרך המיועדים לשמירת חום וקור מכל סוג וגודל ניתנים להדפסת מיתוג על גביהם, כך ששם החברה המספקת אותם יופיע עליהם. מיתוג הוא תוספת של פרסום וקידום מכירות יעיל, בעיקר כשמדובר במוצרים שאותם נושאים גם בחוץ. ניתן להזמין מיתוג בהדפסת משי בכל צורה וצבע לפי בחירה, והתיק לשמירת המזון יכלול שיוך שמחבר אותו לעובדים, ללקוחות או לקבוצה ספציפית. איך מזמינים ציוד כזה לעובדים? פונים לחברת התיקים, המתמחה בתיקים ובמוצרי עור במגוון סוגים לחברות וארגונים בשוק הפרטי והציבורי. ניתן להזמין את הפריטים האיכותיים גם בכמויות גדולות, לבחור את הדפסה שרוצים ולקבל את ההזמנה בזמן ובאחריות.

השאר תגובה

top