חיפוש
Filters
Close

יציאה לחיק הטבע אחרי הקורונה

יום ראשון 21 מרץ 2021

אחרי תקופה ארוכה של סגרים, שבמהלכה הגשם עשה את שלו והרווה את האדמה ועודד פריחה משגעת זה הזמן לצאת לחיק הטבע לטיולי פריחה, טיולי צפייה בציפורים הנודדות מאפריקה בחזרה לאירופה, הליכה לאורך נחלים או פשוט פיקניק ביער.

 

הצטיידות בציוד נכון ומדויק לחויה בחיק הטבע תהפוך את החויה לפשוטה יותר, נוחה יותר, מדויקת יותר ובסופו של דבר מהנה יותר. לא מדובר רק בתיקים אלא בעוד אביזרים המתאימים לשהייה בחיק הטבע.

 

המאמר הזה יסקור בקצרה מה יש לשוגון להציע בתחום היציאה לחיק הטבע.

 

אז באיזה תיקים מצטיידים כשיוצאים לחיק הטבע?

 

למסלולי הליכה חד יומיים יתאימו תיקי גב מתוך מגוון תיקי הגב לשימוש יומי. מה שמאפיין תיקים אלו הוא תא מרכזי אחד גדול, ולרוב גם תאים נוספים. הנפח של תיקים אלו הוא לרוב בין 15 ל-25 ליטר.

 

תוכלו לשאת בהם מים ואוכל, מעיל או נעליים להחלפה, משקפת, מפת סימון שבילים, מכשיר קשר וכו'. בחלקם, כמו תיק גב בירמינגהם ותיק גב צ'סטר, כיס חיצוני לבקבוק מים. לרובם כתפיות מרופדות על מנת שחוויית הנשיאה תהיה קלילה. יוצאים מכלל זה הם תיקי השרוך, שמטרתם נשיאה של ציוד מינימלי, כגון בקבוק מים וכריך. אם אתם יוצאים למסלול הליכה רגלי מומלץ לצייד כל אחד מהמשתתפים, כולל ילדים, עם תיק שרוך אישי לנשיאת מים ואוכל.

 

ואיך אפשר בלי פיקניק? לשוגון יש מגוון גדול של תיקים לנשיאת מזון וצידניות ליעודים שונים ומשונים. הצידניות הגדולות ביותר, אלו שמכילות כמויות גדולות וכבדות של מזון הן בעלות גלגלים. צידניות אלו הן בנפח 35 ליטר והן צידניות טרולי בעלות גלגלים וידית טלסקופית.

אם אתם הולכים לשפת הים וגלגלים אינם באים בחשבון בגלל החול, יתאימו יותר צידניות עם כתפיות נשיאה. שוגון השיקה אפילו צידנית שהיא תיק גב. צידנית כזאת תתאים למסלול הליכה רגלי עם מזון שרוצים להתפנק במשהו קר באמצע או סוף המסלול. קיימות גם צידניות קטנות לנשיאה של פריט מזון בודד כמו – קופסא עם קוביות אבטיח.

אם אתם מתכוננים לארוע רווי אלכוהול בחיק הטבע יש לנו עבורכם מוצר מאוד מיוחד וייעודי – צידנית טרולי לנשיאת בקבוקי יין.

במחלקת תיקי פנאי וחוף של שוגון אפשר למצוא תיקי קניות מיוטה, תיקי בד לנשיאה על הכתף, ותיקי חוף.

לחובבי הריצה ואופני השטח שוגון מציעה שלוקרים ומנשאי מים לשתייה בתנועה.

השאר תגובה

top