חיפוש
Filters
Close

כך תבחרו מזוודת טרולי איכותית

יום שלישי 10 מאי 2022

מזוודות היו בעבר שייכות לעולם הנסיעות והחופשות, אך בשנים האחרונות הן הפכו למוצר נפוץ בהרבה, ואיתן יוצרו סוגים שונים המאפשרים להתנהל איתן בשגרה. מזוודה טרולי מאפשרת לקחת את המחשב הנייד לכל מקום בלי הצורך לסחוב אותו על הכתף או על הגב, וזו גם דרך מצוינת לנוע בחופשיות, במהירות ובזול כשטסים לחו"ל.

בשנים האחרונות נכנסו לעולם התעופה לא מעט חברות המציעות טיסות מוזלות, כשהבסיס אומנם משתלם, אך תוספת של מטען מעלה משמעותית את המחיר. לפער הזה נכנסו מזוודות המאפשרות להעלות אותן למטוס ללא תוספת או בתוספת זולה משמעותית, וכך תיק טרולי הפך למבוקש ולנוח ביותר אם אין צורך בציוד רב. נסיעות עבודה לחו"ל או חופשות ביעדים שונים בעולם הפכו את הטרולי לתיק הנוח ביותר, וכך אין צורך גם להמתין לכבודה בתום הטיסה.

מגוון תיקי עלייה למטוס

כשאנו בוחרים מזוודה, חשוב לנו שהיא תשמור על החפצים שלנו היטב, שתגיע שלמה למרות הטלטלות בדרך ושלא תלך לאיבוד. אחת הדרכים הטובות להבטיח זאת היא לקחת את התיק איתכם למטוס, אך בלי להיסחב עם מטען כבד בטרמינלים. תיק הכולל גלגלים הוא פתרון נוח לצורך הזה אבל גם להתנהלות שגרתית ביום־יום, שהרי כולנו סוחבים איתנו ציוד בתיק כשאנו הולכים לעבודה או ללימודים.

לתיקים אלו יש מגוון גדלים, צבעים וצורות, וישנם תיקים הכוללים שני גלגלים ויש אחרים בעלי ארבעה גלגלים. באופן זה אפשר להתנהל בנוחות ובקלות בכל מקום בלי מאמץ, כשהציוד האישי מוגן ומאובטח. לסוגי הטרולי השונים יש כמה גדלים, כיסים פנימיים וחיצוניים, עיצובים חדשניים וידיות טלסקופיות נוחות הניתנות לבחירת הגובה מטעמי נוחות. כדי להיות בטוחים שאתם בוחרים היטב, מומלץ לשים לב למספר פרמטרים:

החומר שממנו עשויה המזוודה:

בד - יתרונם של תיקים העשויים מבד מסוגים שונים הוא בקלות החומר וביכולת הגמישות, אך חשוב שתהיה להם שלדה עמידה ופינות מעוגלות. כדאי לשים לב שהבד חזק ואיכותי, אינו נקרע ואינו מעביר נוזלים אל התכולה. ישנם תיקי נסיעות עם תא מרכזי ורוכסן, רצועת כתף, ידיות נשיאה וגלגלים, כך שאפשר לבחור את דרך הנשיאה.

פלסטיק – יתרונן של המזוודות הקשיחות העשויות מסוגים שונים של פלסטיק הוא בהיותן עמידות בפני חבטות והן מגינות היטב על התכולה. כדאי לשים לב למשקל התיק, ולבחור בסוג בעל משקל נמוך.

הגלגלים:

אחד הפרמטרים החשובים כשבוחרים בטרולי הוא נוחות הגלגלים. חשוב לוודא שמדובר בגלגלים המסתובבים ב-360 מעלות, כך שקל ונוח להסיע את התיק.

מתנה לעובדים ומוצר פרסומי

לקראת החגים, כשמחפשים מתנות לעובדים, באירועי חברה או בכנסים, אחת המתנות המבוקשות והשימושיות ביותר היום היא מזוודת גלגלים. הגדלים, הצבעים והסוגים ניתנים לבחירה, ואפילו ניתן להזמין סט של מזוודות בגדלים שונים. על כל מוצר ניתן להדפיס או להוסיף רקמה עם לוגו החברה או מסר כלשהו, כך שהמתנה הופכת מרק תיק למוצר פרסום וקידום מכירות ייחודי ובעל משמעות רבה יותר למקבל. מוצרים כאלה נשארים אצל המקבל לאורך זמן ונמצאים בשימוש רב, כך שהם מהווים פרסום מהלך עבור החברה בתדירות גדולה. את צבע ההדפסה ואת הצורה אתם יכולים לבחור ולעצב, ואנשי החברה שלנו יוכלו לייעץ ולסייע בכך. חברת שוגון מתמחה בייצור תיקים מסוגים שונים לחברות גדולות, לוועדים ולגופים ציבוריים, וניתן להזמין כמות גדולה של מוצרים, לבחור מיתוג על גבי המוצרים, ואנו נדאג שהם יגיעו אליכם בזמן ובאיכות גבוהה. אצלנו ניתן להכין הדמיה של המוצר המוזמן ושל העיצוב לפי בחירה, כך שתדעו בדיוק מהו המראה הסופי המיועד. 

 

 

 

השאר תגובה

top