חיפוש
Filters
Close

מוצרי הבטיחות שישמרו עליכם בעבודה

שבת 27 אוגוסט 2022

מוצרי הבטיחות שישמרו עליכם בעבודה

תנופת הבנייה והתשתיות שוטפת את ארצנו, בכל מקום אנו רואים אתר בנייה, בניית מחלפים חדשים, הקמת מרכזי קניות, שיפוצים בכבישים, ואת כל העבודות הללו מבצעים עובדים שמצויים בסביבת מכשירים כבדים ומסוכנים, מכונות חשמליות, מנופים, סולמות, פיגומים, עובדים הנדרשים לעבוד בגובה רב או בכביש מהיר, בשמש, בגשם או בחושך. יש עבודות שצריכות להתבצע בכל מזג אוויר, ולא תמיד זה קל, אבל ניתן וצריך להשתמש בסוגים מתאימים של ציוד בטיחות אישי כדי לצמצם את הסיכון לעובדים ולסביבתם.

לא פעם אנו שומעים בצער על תאונת עבודה שבה נפגע עובד, על תאונה שיכולה הייתה להימנע אילו הייתה הקפדה על אמצעים יעילים ואיכותיים להגנה. הדרך לדאוג לבטיחות העובדים בכל מקום היא לצייד אותם במוצרים שישמרו על גופם. כשעובדים בחוץ בשמש הקופחת, מוצרי הגנת הראש כמו כובעים להגנת הראש, הצוואר והפנים הם ציוד בסיסי והכרחי.

שומרים על קשר עין

חוקי הגנת העובדים מהשנים האחרונות קובעים שיש לדאוג לבטיחות בעבודה ולספק ציוד המיועד לשמור על העובדים באתרי הבנייה ובעת ביצוע עבודות בגובה, בשמש, באמצעות כלים כבדים, בשימוש בחומרים מסוכנים ועוד. בין השאר על המעסיקים לדאוג לספק לעובדים במקומות שבהם יש רעש העולה על המותר ציוד לצורך הגנת השמיעה כגון אטמי אוזניים המיועדים לשימוש בתוך תעלת האוזן החיצונית או אם יש צורך אוזניות המכסות את האוזן במטרה להקטין את הרעש ולמנוע פגיעה בשמיעה. האוזניות מיועדות גם לעבודות ביתיות, לעבודות גינון ולכל צורך של הגנה על האוזניים. לאוזניות יש קשת רחבה המאפשרת להתאים את הגודל הרצוי לכל ראש לנוחות מרבית ואף צבע זוהר להגברת הנראות באתרי בנייה.  

יש מקומות עבודה רבים שבהם עלולים להיפגע, וזה יכול לקרות במשרד, במספרה ואפילו בבית, אבל ישנם מקומות אשר בהם הסכנה היא יום־יומית ולכן חשוב לדאוג לציוד שימנע פציעות שעלולות להיות בלתי הפיכות. הגנת העיניים היא אחד האמצעים החשובים שעליהם יש להקפיד בעת ביצוע עבודות, ועל כך אסור להתפשר. פעולות העלולות להביא לפגיעה בעיניים יכולות להיות בכל מקום, גם בעבודה בגינה הפרטית, בצביעת קיר בבית ועוד.

פעילות בטוחה בכל מקום

השמירה על הגוף אינה מיועדת רק לאנשים הפועלים בסביבת עבודה בעלת סיכון, והיום אנו יודעים שגם סוגי פעילות ספורטיבית עלולים לגרום לפגיעה ומצריכים אמצעי הגנה ייעודיים. טיפוס על קירות, רכיבה על אופניים בשעות הפנאי, שימוש בגלגיליות ותחביבים נוספים עלולים להיות מקור לפציעות וחבלות. אמצעי הגנת הברכיים עם כיפה קשיחה וליבת ג'ל פנימית הם מוצר מגן לבריאות תעסוקתית ולפעילות ספורטיבית שיכולים למנוע סבל מיותר.

מוצרים העומדים בתו תקן

רכישת אמצעי בטיחות וציוד אישי לעובדים היא תנאי הכרחי בשמירה על חיי אדם ודאגה לרווחתו, והיא גם מעוגנת בחוקי העבודה. יש צורך להקפיד על אמצעים העומדים בתו תקן, שמיוצרים תוך הקפדה על איכות ללא פשרות. הרכישה, גם בכמויות גדולות לעובדים, לוועדים, לקבוצות או לחיילים יכולה להתבצע במקום אחד שמבטיח איכות ואחריות. על כל המוצרים ניתן להוסיף לוגו של החברה או של הארגון המזמין, כל כיתוב נדרש וכל סמל וביטוי, והכול תחת מטרייה אחת של שירות עד קבלת המוצר לשביעות רצון הלקוחות. חברת שוגון היא בית לכל המוצרים המספקים בטיחות ומלווה את לקוחותיה בכל שלבי בחירת הלוגו, ההדפסה בשלל סוגים, העיצוב, הייצור והמשלוח. ניתן למצוא מגוון פריטים במידות משתנות לכל גיל ולכל צורך למגזר הפרטי והעסקי ובהזמנת כמויות גדולות תוך עמידה בזמנים, באיכות ובאחריות.

 

 

השאר תגובה

top