חיפוש
Filters
Close

צידניות לטיולים ולשימוש יומיומי

יום שלישי 10 מאי 2022

אחד הבילויים האהובים על ישראלים הוא יציאה לחיק הטבע, לטיולים משפחתיים, לפיקניקים ולקמפינג. האקלים הישראלי הים תיכוני מאפשר ימים רבים של מזג אוויר נפלא המתאים ליציאה אל הטבע, ובארצנו הקטנטונת אפשר להגיע לכל מקום והדרך אינה ארוכה. כך ניתן ליהנות מהפריחה העונתית, ממעיינות מרעננים וממסלולי הליכה נעימים בכל עונה.

משפחות רבות נוהגות לצאת לטיולים בסופי שבוע ובחגים, ולשם כך מצטיידות בכל הדרוש לשהייה מהנה בטבע, אם בטיול יומי ואם בקמפינג הכולל לינה וארוחה בטבע. כדי שיהיה כל מה שדרוש להנאת המשתתפים, צריך להיערך מראש, לדאוג לציוד קמפינג וכמובן לצידניות שיכילו את כל מה שצריך לארוחות וישמרו על המזון מקורר היטב גם כמה ימים.

לקחת את הארוחה לכל מקום

צידניות הן ציוד בסיסי לטיולים אבל לא רק לבילוי בטבע. המנשאים השומרים על המזון מיועדים גם לשימוש שגרתי כשרוצים לקחת את הארוחה לעבודה, כך שניתן לאחסן את המזון ולשמור עליו טרי וקר או חם לאורך היום. הצידניות היום אינן רק ארגזי קלקר מגושמים כפי שהיו בעבר, וניתן לבחור במגוון גדלים, צורות ואופני נשיאה כך שיהיו נוחים בכל מקום ולכל שימוש. ניתן למצוא צידניות צד שאותן ניתן לתלות על הכתף עם רצועה, או לשאת אותן עם ידית נשיאה; ישנן צידניות גב, שאותן אפשר לשאת על הגב ולצאת לטיול רגלי ארוך בלי לחשוש מסחיבה לא נוחה של המזון, ואפילו סוגים וגדלים שונים של תיקים שומרי חום וקור מסוג טרולי עם גלגלים. ישנם מוצרים הכוללים כיסים לנשיאת אביזרים נוספים, כך שמדובר בתיק לכל דבר, ואפשר לשאת כל כמות בלי להתאמץ, גם אם המשקל גדול וגם אם זו רק ארוחה קלה לפיקניק.

כל הסוגים והגדלים מאפשרים לשמור על המזון שלכם עם סגירה הרמטית ועם שכבת בידוד אבל בלי משקל שמקשה על הנשיאה. אם יוצאים לטיול משפחתי גדול, אפשר לבחור במיכל גדול שבו תוכלו לאחסן את כל הבשרים למנגל או את מצרכי ארוחת הבוקר, השתייה והפירות. אם אתם בדרך לעבודה ורוצים לקחת איתכם ארוחה לצוהריים או כיבוד לאירוע ולדעת שהכול יישמר – צידנית אישית קטנה ונוחה לנשיאה או אריזה גדולה יותר, זה בדיוק מה שאתם צריכים. אם אתם רוצים להניח את הארוחה בתיק גב או לקחת אותה בתיק עם ידית טלסקופית נוחה, כל האפשרויות קיימות היום בכל נפח שתבחרו. זהו שילוב של מזוודה בכל גודל עם נוחות נשיאה של מזוודה ועם תכונות של צידנית בכל צורה. כך ניתן לשלוח מזון ממסעדות, לבצע משלוחי פיצה, לשאת בקבוקי שתייה, להעביר קינוחים ולדעת שהם יגיעו ליעדם בדיוק כפי שיצאו.   

מתנות ממותגות לעובדים

כשחברות מחפשות מתנות לעובדים או ללקוחות, תמיד יש רצון לקלוע למוצר שהמקבלים ובני משפחותיהם ישתמשו בו לאורך זמן וישמחו לקבלו. כשדואגים גם למיתוג החברה על המוצרים יש בכך ערך מוסף לעובד ולחברה, והמוצר נושא גם פרסום יעיל ומקדם מכירות. צידנית היא מוצר המיועד לנשיאה אל מחוץ לבית, ולכן מיתוג על המוצר באופן של הדפסת משי או רקמה לפי בחירת הלקוח מהווה פרסום מצוין. ניתן לבחור כל סוג של מוצר בכל גודל, בד וצבע, גם בכמויות גדולות, ולהוסיף מיתוג לפי בחירה. אפשר להזמין מקטלוג המוצרים הקיימים או לבחור בעיצוב חדש. חברת שוגון הוותיקה מספקת מוצרים בסטנדרטים גבוהים לחברות הגדולות במשק, לגופי ביטחון ולמגזר הציבורי, והיא אחראית על העיצוב, הייצור, המשלוח והאיכות של כל המוצרים והשלבים עד להגעתם ללקוח.  

 

השאר תגובה

top