חיפוש
Filters
Close

ציוד בטיחות לביטחון אישי

יום שלישי 10 מאי 2022

מדי שנה אנו שומעים על עובדים רבים הנפגעים בתאונות עבודה בתחומים שונים כמו בנייה, עבודה בגובה, מפעלים, כבישים ועוד, פגיעות שיכולות היו להימנע אילו היו משתמשים בציוד בטיחות אישי. ציוד בטיחות נועד לאפשר נראות טובה בתנאי אוויר קשים, בחושך, לשמור על בטיחותם של העובדים בתנאי שמש, חום, קור, גשם ושלג. שימוש במוצרי הגנה אישיים יכול לעשות הבדל גדול ולהציל חיים, ולכן היום קיימת הקפדה רבה מבעבר על ציוד ההגנה והבטיחות ובכלל זה פיקוח מקצועי באתרי עבודה.

אמצעי הגנה אישיים לכולם

ציוד מיגון אינו שייך רק לקטגוריית עובדי הכפיים ועובדי החוץ, מיגון ובטיחות הם תנאים חשובים עבור כל אחד, גם אם אינו עובד בבנייה או במע"צ ואינו ניצב על פיגומים. לא פעם אנו שומעים על נהגים שנפגעו כשיצאו לתקן את רכבם בצד הדרך, והסיבה היא לרוב קושי להבחין בהם מבעוד מועד. זו הסיבה שהכנסת חוקקה את "חוק האפודים הזוהרים" בשנת 2006, שבו על כל מי שיוצא מהרכב בדרך בין־עירונית ללבוש אפוד זוהר, שנמצא ברכבו בכל זמן. אפודים זוהרים אלה בצבע צהוב זרחני יכולים להגדיל משמעותית את הנראות של מי שלובש אותם ונמצא בצד הדרך ולהציל חיים.

עבודה בתנאי מזג אוויר קשים

עובדים נדרשים לא פעם לעבוד בכל מזג אוויר. גם כשאנחנו יושבים בנוחות במכוניתנו בגשם שוטף, בסערה או כשיורד שלג, ישנם עובדים שנמצאים בחוץ ודואגים לתנאי הדרך, לבטיחות המשתמשים, לבנייה, סלילת כבישים, פינוי שלג ועוד. אותם עובדים צריכים להיות לבושים היטב כדי להגן עליהם וכדי לאפשר להם להיראות היטב למרחוק. לצורך כך עובדי החוץ לובשים חליפות סערה, אפודים זוהרים בעלי שרוול ארוך, מעילים מרופדים עם מחזירי אור, כך שהם מוגנים ויכולים להמשיך בעבודתם בידיים פנויות. גם עובדי בניין, עובדי תברואה ובעלי תפקידים נוספים הפועלים בתנאי חוץ נדרשים ללבוש אפוד זוהר, שלרוב הוא שונה מהאפוד המצוי ברכב, וכולל כיסים מרובים לנוחות אחסון כלי עבודה. ישנם אפודים בצבעים שונים ואף עם שילוב של שני צבעים, פריטים עם כיסים שקופים לתג שם, עם סרטים זרחניים, מחזירי אור וסקוצ'ים לשימוש העובד.   

עבודה בחום של הקיץ הישראלי בחוץ מאתגרת לא פחות, וכשאנחנו יושבים במזגן ומתקשים לצאת אל החום הנורא, יש מי שנדרש להמשיך בעבודתו. לשם כך העובדים מצוידים בשלל כובעים וכיסויי עורף כדי להגן עליהם מהשמש ולשמור על בריאותם. ישנם מגיני עורף שאותם ניתן להלביש על הקסדה או הכובע באמצעות סרט אלסטי.

טיול שטח מאתגר

חיילים משוחררים היוצאים לטיול אחרי צבא, מגיעים לא פעם למקומות שבהם מזג אוויר מאתגר, ומעילים וחליפות מגן הם פריטי חובה שיכולים לעשות שינוי גדול ולשמור עליהם בטוחים ויבשים.

רכישת מוצרי בטיחות לעובדים

חברות, ארגונים ומפעלים רבים מבצעים רכישות גדולות של פריטי בטיחות עבור עובדיהם כדי לשמור על בריאות העובדים ובטיחותם. פריטים אלה ניתנים לרכישה בהזמנת כמויות גדולות מחברת שוגון, המתמחה בכל פריטי הבטיחות בעבודה, ולכל מוצריה תו תקן ואחריות מלאה על כל פרט. המוצרים החשובים לבטיחות מיוצרים באיכות גבוהה לכל גיל ולכל מידה וגזרה. שוגון מייצרת ומעצבת את המוצרים באיכות גבוהה ומשווקת אותם לחברות גדולות, למגזר הפרטי, הציבורי והעסקי.

מיתוג המוצרים

על כל המוצרים שהחברה מייצרת ומשווקת ניתן להדפיס לוגו או כל סמל שבוחרים במבחר צבעים ושיטות הדפסה. המיתוג מייחד את הפריטים והופך אותם למוצר פרסום, אך לא פחות מכך יוצר קשר רגשי וזהות בין העובד הלובש את הפ

השאר תגובה

top