חיפוש
Filters
Close

ציוד מגן לעיניים

יום שני 26 דצמבר 2022

ציוד מגן לשמירה על העיניים

עבודות רבות במגוון ענפים מצריכות אמצעי בטיחות ומיגון, ובשנים האחרונות נושא הבטיחות בעבודה התפתח משמעותית. אם בעבר יכולנו לראות עובדים ללא קסדות וללא משקפי מגן, היום יש הקפדה גדולה יותר על כללי העבודה. כשמדברים על מוצרי בטיחות ואמצעי בטיחות, לא מדובר רק על עובדי בניין או מפעלים, אמצעי בטיחות נדרשים גם בעבודות שיפוץ קלות בבית או בגינה, וגם כשמטפלים בחומרים רעילים. כשאדם עולה על סולם הוא מודע לסכנות של נפילה מגובה, אך כשהוא מרסס את הגינה או צובע קיר בהתזה – לא תמיד יש מודעות לכך שצריך להגן על העיניים.

רואים בטוח

העיניים הן איבר עדין שחשיבותו הגדולה לאדם ברורה, ולמרות זאת לא תמיד מודעים לצורך לשמור עליהן. הטכנולוגיה המתפתחת במהירות הביאה לפיתוחים מתקדמים בנושא משקפי בטיחות לצרכים שונים, והיום ניתן לבחור גם נוחות וגם התאמה לאופי הסיכונים. ישנם משקפי מגן המיועדים להגנה מפני חלקיקי אבק לאנשים שעובדים במקומות שבהם יש בכך צורך. חלקיקי אבק מזיקים עלולים לפגוע קשות ברשתית העין, אבל לא תמיד עובדים מודעים לסכנה. לצורך כך יש להרכיב משקפיים המאפשרים הגנה גם מהצדדים למניעת חדירת אבק מזיק אך שקופים ונוחים לראייה טובה במהלך העבודה. כמו כן עליהם להיות מצופים בחומר עמיד כך שלא יישרטו ולא יישברו גם אם פוגעים בהם חלקי מתכת. בניגוד למשקפי שמש, אותם אנו מרכיבים כשנמצאים בחוץ, משקפי מגן יכולים להיות שקופים לחלוטין, אך כיוון שהם נמצאים בשימוש לאורך שעות רבות ביום, עליהם להיות גם נוחים מאוד, ללא אגירת אדים, לאפשר גם נוחות בשימוש עם קסדה ואטימה צידית.  

מלבד משקפי בטיחות להגנה מפני אבק מזיק וחלקיקים, יש סכנות נוספות המצריכות מיגון של העיניים. עבודה בסביבת נוזלים מסוכנים העלולים להיות מותזים לעבר העיניים, עבודה בסביבה של רסיסים העלולים להגיע לעיניים, סוגי פעילויות עם חפצים כבדים העלולים לפגוע בעיניים, חשיפה למקור חום העלולה לגרום לכוויות, עבודה בסביבת קרינה אלקטרומגנטית, קרינת שמש – כל אלה מצריכים הגנה. 

חוקי הגנת העובדים קובעים שעל מקומות עבודה שבהם יש סיכון בטיחותי לספק ציוד הגנה ייעודי לעובדים. גם אנשים העוסקים בסוגי ספורט שונים כמו רכיבת אופניים, טיפוס הרים וקירות צריכים להיות מודעים לצורך להגן על עצמם. פציעות יכולות להיגרם והסכנות רבות, אך ניתן לצמצם את הסיכון אם משתמשים באמצעי בטיחות איכותיים לשמירה על העיניים.

מוצרים עם תו תקן

ארגונים וחברות שעובדיהם פועלים בסביבות של חומרים מסוכנים, אבק מזיק, חלקיקים, חום וקרינה מספקים להם ציוד מיגון לשמירה על בריאותם לפי חוק. המוצרים צריכים לעמוד בתן תקן איכותי אם רוצים שישמשו להגנה כפי שהם אמורים לעשות. לכן, כשרוכשים עבור העובדים מוצרי בטיחות חשוב לשים לב לתו תקן EN166F כשמדובר במשקפי מגן. ישנם מספר סוגים, צורות וצבעים שונים של מסגרות ואפשרות לידיות מגומי או להשחלת שרוך להתאמה לגודל הראש לנוחות השימוש.

מוסיפים מיתוג

הזמנת מוצרי בטיחות לעובדים בחברת שוגון מאפשרת לרכוש כמות גדולה של מוצרים באיכות גבוהה תוך אחריות לכל אורך הדרך וגם להוסיף מיתוג על האביזרים בשלל צורות. ניתן להוסיף כיתוב, סמל, איור, לוגו או כל ביטוי כדי לשייך את המוצרים לחברה או לארגון המזמין. בחברת שוגון ניתן לקבל את כל השירות מא' ועד ת', החל מהבחירה במוצר, העיצוב, הזמנת הלוגו הרצוי, הייצור, האריזה והמשלוח. ניתן להתייעץ לגבי המוצרים הנדרשים ואפשרויות הבחירה לכל סוג של מוצר בקטלוג החברה ולהזמין את המידות, הצבעים והכמויות על פי הצורך.  

השאר תגובה

top