חיפוש
Filters
Close

תיקים איכותיים בעולם העסקים

יום חמישי 10 מרץ 2022

בשנים האחרונות חל שינוי בעולם העבודה, ויש לא מעט אנשים שעובדים מרחוק, סוכנים שעובדים מהדרכים, סניפים ברחבי העולם של חברות ועולם גלובלי המשתנה ללא הרף. התקופה האחרונה אף חיזקה את שיטת העבודה מהבית והעבודה מרחוק, ולאור שינויים רחבים אלה גם הציוד הנדרש לעובדים משתנה. אם בעבר עובדים הגיעו למשרד וישבו מול מחשב, היום הם עובדים מרחוק, נוסעים עם מחשבים ניידים בארץ או בנסיעות עבודה לחו"ל וארגונים וחברות נערכים לרכוש לעובדיהם תיקים עסקיים שיתאימו לאופי הפעילות.

בין הפריטים המבוקשים ביותר והשימושיים ביותר היום ניתן למצוא תיקי גב למחשב נייד. המחשב הנייד הוא פריט חובה כמעט לכל עובד, סטודנט, איש עסקים, סוכן מכירות ועוד, ולכן בין הפריטים המבוקשים ביותר כמתנות לעובדים היום ניתן למצוא תיקי עסקים של המותג האיכותי swiss planet.

פריטי איכות של מותג יוקרתי

swiss planet הוא מותג יוקרתי של תיקי איכות לעולם העסקים, שבו ניתן למצוא תיקי צד למחשבים ניידים מבדים שונים, גם דמוי עור, טרולי עסקים וטרולי למחשב, מזוודה רכה, תיק swiss ,כלי רחצה, תיק נסיעות וספורט ועוד. בעולם העסקים יש צורך במוצרים איכותיים ועמידים לאורך זמן, גם בנסיעות ובטיסות עבודה כמו גם בחברה המספקת אחריות למוצריה. כל דגמי החברה מיוצרים תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של תכנון, איכות, גימור ומגוון דוגמאות רחב לנשים ולגברים.  

כיצד בוחרים את המוצר המתאים?

ההחלטה על רכישת מתנות לעובדים או ללקוחות החברה דורשת בחירה של מוצרים על פי צורכי המשתמשים. כדי להעניק לעובדים מתנה איכותית מטעם החברה או כמתנת גיוס לחיילים בכנסים, הבחירה צריכה להיות במותג המבטיח מוצר עמיד לאורך זמן. כשעוסקים באיכות בתחום התיקים הכוונה היא תפירה איכותית, נוחות נשיאה, תאים מתאימים, ידיות אחיזה נוחות, כתפיות מרופדות, רוכסנים נוחים, מגוון גדלים למחשבים ניידים ובדים מגוונים. מוצרי האיכות של המותג swiss planet מבטיחים רצועות נוחות לנשיאה על הגב, מבנה ארגונומי נוח, פונקציונליות באופן חלוקת התאים, תאים מרופדים המבטיחים שמירה על המחשב, מראה אופנתי המאפשר מבחר של צבעים ודגמים ואפשרות לתליית התיק על ידית המזוודה בנסיעות עבודה. ברכישה של תיקים ניתן להתאים את המוצר לצורכי הלקוחות או העובדים, כך שיהיו כאלה שיעדיפו תיקי גב ואחרים יבחרו טרולי או רצועה לתלייה על הכתף.

תיקים ממותגים

פרסום ושיווק על גבי מוצרים הם דרך טובה ויעילה לקידום מכירות, ולכן מיתוג על גבי תיקים הופך אותם מרק מתנה למוצר פרסומי. הוספת לוגו, סמל החברה, שם החברה או ביטוי כלשהו המזוהה עם החברה או הארגון הופכים את המתנה לייחודית יותר. מוצרים הניתנים כמתנה לעובדים או ללקוחות החברה ממשיכים ללוות את המקבל לאורך זמן ומהווים תזכורת וחשיפה לחברה הנותנת. תיקי מחשב מכל סוג כמו גם מזוודות טרולי הם מוצר בעל שימוש גדול והמיתוג עליהם מתנוסס בכל מקום והופך את העובד הנושא אותם למפרסם ואף גורם לו להרגיש חלק מהחברה או מהארגון.

כל המוצרים ניתנים להזמנה גם בכמויות גדולות ובמגוון סוגים, צבעים ובדים. הוספת מיתוג נעשית בכמה שיטות לפי בחירה: הדפסה, רקמה, הטבעה, תפירה, הדבקה או חריטה, וההזמנה תגיע עטופה, שמורה, באיכות גבוהה ובזמן. הזמנת תיקים מכל סוג ובכל כמות בחברת שוגון מבטיחה עמידה בסטנדרטים גבוהים של מוצרים ואחריות על כל פרט, מייעוץ לבחירה, ההזמנה, הייצור, האריזה, המשלוח ועד ההגעה ללקוח, כמו גם אחריות על כל פריט שהתקבל. שוגון היא חברה ותיקה המשווקת מוצרי איכות לשוק המוסדי, ללקוחות פרטיים, לחברות גדולות ולכוחות הביטחון כבר שנים רבות.

 

top