חיפוש
Filters
Close

תיקים מודפסים וממותגים

שבת 18 יוני 2022

תיקים מודפסים וממותגים

תיקים הם הדרך שלנו לקחת איתנו את הציוד הדרוש לנו ליום העבודה, לבילוי, לנסיעות עבודה, לחופשות בחו"ל, לחדר הכושר, לצבא, ללימודים ועוד. מוצר בסיסי ויום־יומי לכל אדם ולכל גיל. בשנים האחרונות אנשים רבים נושאים איתם גם מחשבים ניידים בדרכם לעבודה, ללימודים או לנסיעות עבודה גם בחו"ל. השנתיים האחרונות הוכיחו שמחשבים ניידים הם צורך של העובדים לעבודה בכל מקום ומכל מקום, גם מהבית, ולכל לפטופ יש צורך בתיק ייעודי ומתאים. מצב זה הביא לפריחה בתחום של תיקים למחשבים ניידים, חלקם תיקי גב, אחרים כוללים רצועה לכתף, ידית אחיזה או אפילו גלגלים במזוודת טרולי.

מקומות עבודה רבים השכילו להבין שכדאי לצייד את עובדיהם במחשבים ניידים כדי שיוכלו לעבוד מרחוק אם צריך, ויוכלו לשאת את הציוד גם בנסיעות מחוץ למשרד. לצורך זה ארגונים וחברות מעניקים לעובדיהם סוגים שונים של תיקי מחשב, הכוללים לרוב הדפסה על תיקים עם לוגו החברה. בתחום זה יש סוגים רבים, אבל כל תיק המיועד לשאת מכשיר רגיש כזה צריך להיות איכותי, מרופד היטב, להתאים בגודלו ללפטופ ולאפשר נשיאה נוחה על הכתף, על הגב או ביד. ניתן למצוא תיקי מחשב בגדלים שונים בהתאם לגודל הנדרש, עם כיסים נוספים, עם תאים וריפוד השומר על התכולה.

כל סוגי התיקים

אופנה היא עניין של טעם אישי, וכשמדובר במוצר אישי כמו תיק, יש המעדיפים בד, יש האוהבים תיקי עור יוקרתיים, מנשאים איכותיים וחזקים לחדר הכושר, ארנקים בצבעים מגוונים. אם סוחבים את הציוד ליום העבודה, יש הרוצים תיקי גב ואחרים בוחרים בטרולי כדי להקל על ההתנהלות ולא לסחוב משקל רב. כמו כן יש צבעים שונים ועיצובים רבים שבהם ניתן לבחור, וגם בהזמנת כמות גדולה של מוצרים ניתן לגוון, כך שכולם יוכלו ליהנות מתיק אופנתי.   

תיק ממותג

הדרך הטובה להפוך תיק למתנה בעלת משמעות היא מיתוג תיקים, וניתן לעשות זאת בכמה דרכים לפי בחירה ולפי סוג התיק. חברות רבות מעניקות מתנות לעובדים בחגים ולאירועים שונים, ובוחרות במתנה שימושית ואיכותית שעליה רקמה או הדפסה של לוגו החברה או ביטוי כלשהו המקושר עם החברה. ניתן גם להזמין תיק ממותג עם מדבקות צבע בכל סוגי הצבעים לפי בחירת הלקוח בכמויות גדולות ובגדלים שונים. תיקי מחשב או נרתיקי איפור לעובדים ולעובדות לימי הולדת, לחגים ולאירועי חברה הם מצרך נדרש ומיוצרים על ידי חברת שוגון באיכות מעולה ועם אחריות לכל שלבי הייצור, ההדפסה והמשלוח. המיתוג מאפשר לכל חברה להעניק מתנה בעלת ערך של מוצר שימושי עם תוספת של פרסום וקידום מכירות. תיק הוא מוצר שאינו מוחלף לעיתים קרובות ומאפשר שימוש לאורך זמן לעובד ולבני משפחתו. סמל החברה מהווה עבור העובד כמו גם עבור החברה מתנה איכותית עם שייכות.

מזמינים מוצר איכותי

הזמנת מתנות בכמויות גדולות לוועדים או לעובדי חברות מצריכה תהליך של בחירת חברה לייצור, בחירת המוצרים הנבחרים, עיצוב המיתוג, הייצור, המשלוח והאריזה. תהליך זה לפעמים עובר דרך מספר חברות, ועלולות להיות תקלות במהלך הדרך הארוכה. כשיש חברה אחת שאחראית לכל ההזמנה מההתחלה ועד קבלת המוצר המוגמר על ידי הלקוח, הוא יכול להיות שקט ובטוח. זו הסיבה שההזמנה בחברת שוגון מאפשרת אחריות על התהליך כולו, ואם יש צורך גם ניתן לקבל ייעוץ לגבי העיצוב, בחירת הצבעים וסוג ההדפסה המועדף. שוגון היא חברה ותיקה וגדולה בעלת מוניטין של איכות בייצור ושיווק של כל סוגי התיקים בכל כמות ובאיכות, ועובדת עם החברות הגדולות במשק לאורך עשרות שנים.

 

השאר תגובה

top