חיפוש
Filters
Close

תיקים ממותגים לחיילים

יום חמישי 14 יולי 2022

תיקים ממותגים לחיילים

בני הנוער במדינת ישראל מתגייסים לצבא עם הגיעם לגיל הגיוס, ומתחילים את השלב המאתגר שבו הם נמצאים במערכת שונה, רחוק מהבית ורחוק מהמשפחה. זה שלב משמעותי בחיי כל צעיר וצעירה, וחלקם יבלו את רוב השירות הצבאי שלהם בבסיסים מרוחקים ויגיעו הביתה רק בסופי השבוע. האתגר הזה מבגר, מחשל, מאפשר להם להיות עצמאיים ולפתח כישורים אישיים, חברתיים ומקצועיים. כדי שהם יוכלו להתרכז בתפקידם ובחיי הצבא, הם צריכים את כל הציוד הנחוץ להם איתם. לפני הגיוס הם ובני משפחתם דואגים לציוד הדרוש הכולל תיק גב גדול שיכיל את כל הדרוש להם לשבוע או שבועיים.

ציוד אישי למתגייס

תיקי חיילים מחולקים לפעמים בכנסי מתגייסים על ידי עמותות, ארגונים או עיריות כיוון שזהו הפריט החשוב והנדרש ביותר לכל מתגייס. אומנם הצבא מספק לחיילים את כל הדרוש להם, אבל כל חייל וחיילת אוהבים את הפריטים האישיים שלהם איתם, כך שהם מרגישים בנוח ויכולים למצוא אותם בין שלל פריטי הציוד של חבריהם. חיילים וקצינים הנדרשים לשאת איתם מחשבים ניידים יכולים למצוא שלל מוצרים לנשיאת המחשבים על הגב, בידית נשיאה, על הכתף או במזוודת טרולי נוחה ואיכותית.

בוחרים תיקי איכות

כל מי שראה חיילים עולים לתחבורה הציבורית ביום ראשון בבוקר יודע שהם סוחבים איתם על הגב משקל לא פשוט. כדי שהמסע הזה אל הבסיס לא יזיק לגב שלהם, תיקי חיילים צריכים להיות איכותיים, בעלי נפח גדול מספיק ועם כתפיות מרופדות. גם כשהם מגיעים ליעדם הם צריכים להתנהל בנוחות עם התיק הגדול. לכן חשוב לוודא שיהיו כיסים ותאים גדולים מספיק, שהרוכסנים יהיו נוחים לפתיחה, שניתן יהיה להכניס שק כביסה גדול, תיק רחצה שיכיל כל מה שצריך, וכמובן שהבד יהיה חזק ועמיד בפני כל הטלטלות, גם אחרי שבועיים בשטח.

תיק ממותג לחייל וגם לטיול שאחרי

המסלול הידוע והמקובל של גיוס וטיול אחרי צבא הפך את תחום התיקים והתרמילים הגדולים למצרך מבוקש בארצנו. עיריות, חברות גדולות, עמותות וארגונים מעניקים כמתנה את הפריט המבוקש כל כך בכל משפחה. אם העובד משרת במילואים, אין מתנה איכותית ויעילה יותר מתיק גדול, ואם הבן או הבת שלו עומדים בפני גיוס או שחרור, זו כמובן מתנה שתתקבל בברכה. זו הסיבה שחברות בוחרות בתיקים כמתנות לעובדים באירועים ובחגים, ואם מעניקים מתנה איכותית כל כך, כדאי שיהיה עליה מיתוג של החברה. באופן זה החברה מקבלת פרסום על התיק בכל מקום שבו ייעשה שימוש, והמקבל מרגיש שייכות רבה יותר אל מקום העבודה שלו.

המיתוג נעשה באמצעות הדפסת משי על המוצרים או בטכניקה של רקמה, הדבקת חום, ריקוע ועוד, הכול לפי סוג הבד, סוג המוצר, העדפות הלקוח והצבעים המבוקשים. את בחירת הפריטים עם סוג ההדפסה, בחירת הלוגו או המסר שיתנוסס על גבי התיק, אפשר לעשות במקום אחד שדואג לכל התהליך מתחילתו ועד סופו. חברת שוגון מעצבת, מייצרת, מדפיסה ושולחת את המוצרים, תוך הקפדה על איכות, עמידה בזמנים, שירות ואחריות. ניתן למצוא את כל סוגי המוצרים בכל גודל, צבע, צורה ובד בהזמנה בכמויות גדולות. החברות הגדולות במשק, גופי ביטחון, עיריות וארגונים גדולים מבצעים רכישות מרוכזות עבור עובדיהם. ניתן לקבל ייעוץ בבחירת הפריטים, עיצוב המוצרים, סוג ההדפסה, הצבעים המומלצים ועוד. חברת שוגון מייצרת את המוצרים הייחודיים, משווקת אותם ואחראית לתהליך המיתוג כולו של כל סוגי התיקים והתרמילים, ונותנת שירות לחברות פרטיות, לחברות ציבוריות, לגופי ביטחון ולארגונים רבים במשק.

 

השאר תגובה

top