חיפוש
Filters
Close

תיקים ממותגים למחשבים ניידים

יום שני 24 ינואר 2022

המחשב הוא המכשיר הקרוב אלינו ביותר והשמיש ביותר בשנים האחרונות, לצד הטלפון הנייד. המחשב הנייד הוא הדרך להצליח לעבוד מהמשרד ולא פחות חשוב כשנמצאים מחוצה לו, בשטח, בלימודים באוניברסיטה או בבית. התקופה האחרונה הביאה אנשים רבים לעבוד מרחוק, ומקומות עבודה וארגונים גדולים השכילו להבין שכדאי לצייד את עובדיהם ברכישת תיקי מחשב שיאפשרו להם נוחות בשימוש במחשב הנייד. כשצריך לשאת מכשיר חשמלי רגיש, התיק המיועד צריך להיות בטיחותי ומרופד, מתאים בגודלו לגודל המכשיר, עמיד (גם בפני רטיבות), עשוי מחומרים איכותיים, בעל תאים ייעודיים, נוח לנשיאה ולא פחות חשוב - נעים למראה.

מגוון סוגי תיקים שיתאימו לכל צורך

כשמחפשים תיק למחשב נייד ישנם מספר סוגים עיקריים: תיקי צד למחשב נייד, תיקי גב ותיקים עם גלגלים (טרולי) המתאימים לעלייה למטוס על פי התקן. ההבדל הגדול בין הסוגים נעוץ בצרכים ובנוחות הנשיאה. בכל סוג שתבחרו, הנתונים החשובים ביותר שעליהם יש לשים דגש הם איכות הבד שממנו עשוי התיק, איכות התפירה, נוחות ידית הנשיאה או הכתפיות במקרה של תיק גב למחשב נייד ונוחות התאים החיצוניים והפנימיים. כשמעוניינים להעניק תיקים או לבצע רכישה גדולה, כדאי לאפשר בחירת כמה צבעים כדי שנשים וגברים יוכלו ליהנות מפריט מעוצב שנעים לשאת אותו איתם. מכשירים בעלי משקל כמו מחשבים זקוקים למנשא שיהיה עמיד לאורך זמן, בעל תו תקן של איכות ואחריות. ישנם תיקים בגודל סטנדרטי לכל גודל של מכשיר וניתן להזמין גדלים שונים על פי דרישת הלקוח בכל כמות.

הדרך הטובה להזמין מתנות לעובדים ומתנות לחגים

חברות המחפשות מתנה איכותית, מועילה, שמישה ורלוונטית לעובדיהן ימצאו שתיקים למחשבים ניידים הם הדבר הנכון והמדויק ביותר היום. בימים אלה קשה למצוא אדם שאין לו מחשב נייד, ולכן כל אחד זקוק לתיק נשיאה למכשיר שלו. תיקי צד, תיקי גב או טרולי – הבחירה היא בין טוב מאוד לטוב עוד יותר כשמזמינים את המוצרים מחברה ותיקה וידועה המספקת מוצרי איכות במחירים נוחים.

מיתוג – יעילות ואפקטיביות בפרסום

שילוב מיתוג במוצרים הניתנים לעובדים בחברות, בכנסים או כמתנות לחגים הוא דרך יעילה לפרסום וקידום מכירות בכל חברה וליצירת הקשר שייזכר בכל שימוש. שם החברה, הלוגו, מסר, איור גרפי או ביטוי ייחודי המופיעים על גבי התיק הופכים אותו למשמעותי הרבה יותר לאורך זמן, ויוצרים פרסום וקידום מכירות עבור החברה, החשובים כל כך בעולם העסקים. תיקים למחשבים אינם מוחלפים לעיתים קרובות, ומוצר כזה ישמש את בעליו לאורך שנים ויעשה שירות פרסומי יעיל. את הוספת פרטי המיתוג ניתן לבצע בכמה שיטות, בהן הטבעה, חריטה, הדפסה, רקמה או הדבקה. כל המוצרים מגיעים ללקוחות כשהם ארוזים היטב תוך תשומת לב לפרטים הקטנים, לאסתטיקה ולאיכות.

מדוע להזמין בחברה מוכרת?

הזמנת מוצרים כמו תיקים היום היא לרוב תהליך שעובר בין גופים רבים – העיצוב, הייצור, ההדפסה, האריזה והמשלוח, ועלולות להיות תקלות במעלה הדרך. כשמבצעים הזמנת מוצרים ורוצים להבטיח שלא יהיו תקלות ושיש גוף אחד שאחראי לתהליך, בוחרים חברה ותיקה, מנוסה ואחראית. כשהחברה המספקת גם אחראית על העיצוב, הייצור, הוספת המיתוג, האריזה והמשלוח עד ללקוח, ניתן להזמין בידיעה שהמוצרים שהזמנתם נמצאים בידיים טובות ושהמוצרים יגיעו בזמן. שוגון היא חברה בעלת מוניטין של עשרות שנים ומספקת מוצרים לגופים גדולים במשק, ללקוחות פרטיים ולמגזר הציבורי. המוצרים עומדים בתו תקן ISO 9001, משלבים איכות מול מחיר ואחריות על כל פרט, כשהכול נעשה גם בהזמנות דחופות ובכמויות גדולות תוך עמידה בלוחות זמנים ללא פשרות.

 

top