חיפוש
Filters
Close

תיקי איפור - לדעת שהכול איתך

יום שלישי 29 מרץ 2022

כל אישה יודעת שמוצרי איפור אינם נשארים לאורך כל היום בדיוק כפי שהיו בבוקר, ולכן נשים רבות נושאות איתן תיקי איפור בתוך התיק הגדול או במקומו. התיקים הקטנים הללו מכילים את כל מה שאישה צריכה כדי להרגיש רעננה ולשמר את המראה והנוחות. תיק איפור וקוסמטיקה שימושי גם בנסיעות לחופשה, בנסיעות עבודה לחו"ל וגם במהלך היום־יום. ימי העבודה הארוכים כמו גם נסיעות עבודה לחו"ל מצריכים מכל אישה להצטייד בכל מה שחשוב לה שיהיה איתה, כמו פריטי איפור, פריטי קוסמטיקה, מראה קטנה ויכולת לשאת את כל אלה בנוחות לכל מקום.

התיק האישי שתמיד איתך

תיקים המיועדים לאיפור או תיקי רחצה אינם צריכים להכיל הרבה, אבל עליהם להיות נוחים לפתיחה, עמידים לאורך זמן, בעלי אפשרות לכיסים ורוכסנים, לכלול מראה קטנה ומספיק מקום לכל מה שצריך. יש תיק איפור מעור, יש אחרים מבד, יש הנסגרים עם רוכסן אחד ויש אחרים שמאפשרים תכולה גדולה יותר וכמה רוכסנים ויתאימו לנסיעות עבודה או לחופשות. היתרון בתיקים מעור הוא האפשרות להניח אותם בחדר הרחצה (תיקי רחצה) כשנמצאים בחופשה ולא לדאוג מכך שהם יירטבו. תיקים אלה ניתנים לבחירה במגוון צבעים וצורות, ולחלקם גם ידית נשיאה נוחה. בנסיעות לחופשה ובנסיעות עבודה נשים רבות מעדיפות לקחת איתן את המוצרים הבסיסיים שבהם הן משתמשות, וזה מצריך תיק נשיאה איכותי שישמור על הפריטים שלהן.

מתנות לעובדות באירועים ולחגים

חברות וארגונים המחפשים מתנות איכותיות ושימושיות לעובדים, יוכלו לבחור עבור הנשים של העובדים או עבור העובדות בחברות מתנה שהן ישמחו לקבל. מתנות לעובדות או ללקוחות החברה באירועים, בכנסים, מתנות ליולדות, לימי הולדת, ליום האישה – כל אירוע שכזה מאפשר להעניק מתנה שימושית ואיכותית שכל אישה צריכה. התיק המיועד לאיפור או למוצרי רחצה צריך לאפשר נשיאה נוחה בכל מקום ובגדלים שונים, כך שניתן לבחור את הצורה ולהתאימה לייעוד. יש נשים שיעדיפו שהתיק יהיה קטן וייכנס בנוחות לתיק העבודה, ויש נשים שיעדיפו תיק גדול יותר שיוכל להכיל פריטים אישיים נוספים. זו הסיבה שיש מגוון גדול של גדלים וסוגים, כך שאפשר להתאים את הסוג והגודל לאירוע או לנשים שיקבלו את המתנה.

מתנות עם לוגו החברה – מיתוג שעובד

מוצרי קידום מכירות ופרסום הם דרך יעילה לפרסם כל חברה וארגון. מיתוג על מוצרים שונים הניתנים כמתנות לעובדים וללקוחות מעניקים לחברה פרסום, ולמקבלים זוהי מתנה בעלת משמעות רבה יותר מאשר מתנה שאין עליה כל סימן. מיתוג הוא קידום מכירות שנשאר לאורך זמן ועובד עבור החברה המפרסמת זמן בכל מקום שבו נמצא המוצר. הלוגו יוצר בקרב הלקוחות והעובדים קרבה ותזכורת תמידיים לנותן המתנה, ומאדיר את החברה הנותנת ואף יוצר זהות רבה יותר בקרב הלקוחות והעובדים.

את הלוגו ניתן לבחור בכל צורה וצבע ובטכניקות שונות, כמו הטבעה על תיקי עור, הדבקה, רקמה, הדפסה ועוד. אפשר לבחור את סוג הטכניקה, את הצבעים ואת הצורה, האיור, הלוגו או הביטוי בכל מקום שנוח על גבי המוצר. ניתן להזמין מתנות לעובדים בכל כמות ואנו בחברת שוגון נדאג לספק מוצרי איכות בעיצוב לפי בחירתכם או בייעוץ שלנו אם תרצו. המוצרים שאנו מייצרים ומשווקים נשלחים ללקוחות לאחר ביקורת איכות קפדנית, אריזה איכותית ומשלוח המגיע בזמן ללא איחור ועם אחריות על המוצרים בכללותם. שוגון היא חברה ותיקה המתמחה בכל סוגי התיקים לכל צורך, וניתן לבחור את המתנה המתאימה ללקוחות או לעובדים ולהיות בטוחים שהמוצר ישמש אותם לאורך זמן.

השאר תגובה

top