חיפוש
Filters
Close

תיקי ספורט ונסיעות

יום רביעי 20 יולי 2022

תיקי ספורט ונסיעות

תיק הוא הדרך הטובה ביותר לקחת איתנו פריטים שאנחנו צריכים ליום העבודה, לבילוי, לחדר הכושר, לחוגים ולנסיעות בחופשה. החיים שלנו מלאי פעילויות מגוונות, וכשמסתיים יום העבודה יש לא מעט אנשים שמתפנים לתחביבים שלהם שכוללים חוגים, אימוני כושר וכמובן בילויים. גם ילדים רבים מבלים את שעות אחר הצוהריים שלהם בחוגים ובאימונים, ולשם כך צריכים תיק ספורט שיכיל את הציוד הדרוש להם.

תיקי ספורט, תיקי נסיעות, פאוצ'ים ותיק למחשב נייד הם אביזרים שכל אחד צריך ובדרך כלל יותר מאחד. בתיקים הללו אפשר לשאת את כל הציוד הדרוש ליום הלימודים או לפעילויות בשעות הפנאי. בעידן הטכנולוגי אנחנו כל הזמן עסוקים, השגרה עמוסת מטלות ומשימות ואנחנו נמצאים מול מסכים מכל הסוגים, אם זה המחשב הנייד, הטלפון החכם או הטאבלט, והתיק שיכיל אותם צריך להיות איכותי, נוח ובטוח כדי לשמור עליהם. למי שמעדיף לא לסחוב על הגב או על הכתף, יש אפשרות גם לבחור בטרולי, וכך כל הציוד הדרוש נישא באמצעות הגלגלים והגב משוחרר.

תיק לאימונים

האימונים הקבוצתיים הם חלק משגרת יומם של הרבה ילדים המגיעים לחוגי כדורגל, כדורסל, אומנויות לחימה ועוד, והם זקוקים לתיק נוח. תיקי הספורט צריכים להכיל את בגדים להחלפה, נעליים, כיסים לציוד האישי, כיסים חיצוניים לצורך נוחות וכמובן להיסגר היטב למען השמירה על הפרטיות. בתי ספר רבים היוצאים אל מחוץ לכותלי המוסד לפעילויות, לתחרויות ולחוגים מציידים את התלמידים בתיקי נסיעות איכותיים ואחידים כחלק מזיהוי הקבוצה ולצורך הדגשת תחושת השייכות, הלכידות והגאווה. בשנים האחרונות יש גם מבוגרים רבים שמתאמנים במסגרת קבוצתית, והיום יש לא מעט מבוגרים המשתייכים לקבוצות ספורט, ריצה ועוד ואפילו לקבוצות במסגרת העבודה. כפי שקבוצות מכינות חולצות אחידות לחבריהן, גם התיקים לציוד הם חלק מרכישה קבוצתית.

מתנה שימושית קבוצתית

כשמחפשים מתנה שימושית לקבוצה, לחוג, לבית ספר, ליחידה צבאית או לעובדים, אחד הפריטים השימושיים ביותר הוא תיק ספורט ונסיעות. הוא יכול להתאים לשלל פעילויות, הוא תמיד נדרש ושימושי ואפשר למתג אותו על ידי הדפסה או הדבקה של שם הקבוצה, החברה או בית הספר. מיתוג ויצירת ייחודיות על פריט כמו תיק הופכים אותו לאביזר המדגיש שייכות וגאוות יחידה, גם אם מדובר על חוג כדורשת של קבוצה חובבנית. המיתוג על הפריטים הופך לפרסומת מהלכת ולהצהרה על לכידות.

כדי למתג את התיקים צריך רק להחליט על הלוגו, השם או הביטוי שרוצים להדפיס על הפריטים הקבוצתיים ולפנות לחברה שיכולה לייצר, לעצב, להדפיס ולשלוח עד אליכם את המוצר המוגמר כשהוא איכותי, בזמן ועם גב יציב של אחריות על כל התהליך. כשעושים הזמנה גדולה לקבוצה, לבית ספר, לחוג או לוועדי עובדים חשוב שהמוצר שאתם בוחרים יהיה איכותי ויחזיק מעמד בשימוש לאורך זמן. הבחירה צריכה להיות בחברה שיכולה להיות אחראית על תהליך ההזמנה כולו כדי שלא תצטרכו לפנות לכל גורם בנפרד. חברת שוגון מתמחה בתחום התיקים, ארנקים, מוצרי עור, תיקי נסיעות, מזוודות ועוד, ומעצבת אותם, מייצרת, אחראית על ההדפסה בשיטות מגוונות ועל המשלוח ללקוח בזמן ותוך תשומת לב עד לפרטים הקטנים.

ממתגים את התיקים

הזמנה קבוצתית של פריטים בדרך כלל כוללת לוגו או סיסמה, שם של חברה, בית ספר, ארגון או ביטוי מועדף הקשור לפעילות או לרוח החברה. ישנן שיטות מגוונות לעשות זאת, והן תלויות בסוג הבד של הפריטים, בצבעים של התיקים ובהעדפת הלקוח. יש מוצרים שעליהם ניתן להדפיס, יש אפשרויות של הדבקה ועוד שיטות שיהפכו את המוצרים האלה להרבה יותר מתיקים. 

 

  

השאר תגובה

top