חיפוש
Filters
Close

תיקים לחדר כושר - תיק אימון וספורט לכל היום

יום שני 25 אפריל 2022

שגרת היום־יום שלנו כוללת שלל פעילויות לאורך היום, ואנו מוצאים את עצמנו נעים בין יום העבודה לפעילויות אישיות, תחביבים ובילוי. יש לא מעט אנשים המשלבים את שגרת יום העבודה עם אימוני כושר כדי ליהנות מכל העולמות ולהצליח להוציא מהיום את המקסימום.

אם בעבר אנשים יכלו לצאת מהבית עם הארנק בכיס בלבד, הרי ברור שהיום יש רבים הנושאים איתם גם מחשב נייד, טלפון, מטענים ועוד. כל אלה מצריכים תיק שיוכל להכיל את כל המוצרים הרגישים האלה בבטחה וגם לאפשר נוחות בנשיאה. יש מי שאוהב תיקי גב, יש מי שמעדיף לשאת את הציוד על הכתף או בידית נשיאה ויש מי שמעדיף לגלגל ובוחר טרולי לשימוש יום־יומי.

תיק אימון וספורט לכל היום

הדור הנוכחי ידוע ביכולתו לשלב את העבודה והפנאי ולהקפיד על מציאת זמן לכל הפעילויות, ולא פעם זה מצריך לשאת את ציוד הספורט גם ליום העבודה. תיקים לחדר כושר יכולים להיות התיקים שבהם מאכסנים את כל מה שצריך לאותו יום ואין צורך לשאת כמה סוגים. המוצרים הקיימים היום מתאפיינים במגוון גדול של צורות, סוגים, צבעים, איכות וצורת נשיאה, כך שניתן היום להשתמש בתיק אחד לכל הצרכים. תיק ספורט יכול להיות תיק שבו מניחים גם את המחשב הנייד, את הפריטים האישיים ואפילו בגדים להחלפה לאחרי האימון. ברוב המוצרים ניתן למצוא גם כיסים חיצוניים שבהם ניתן להניח בקבור מים, בגדים רטובים לאחר החלפה, מוצרי טיפוח לשימוש אחרי האימון ועוד. אם הילדים הולכים לחוג ספורט וצריכים לשאת איתם את הציוד הדרוש, מוצרים אלה הם הדרך הנוחה ביותר לשימוש, ואפילו על חלק מהתיקים יש אפשרות להוסיף תג שם, כך שתהיו בטוחים שהציוד יישמר. אם יום העבודה כולל נסיעה ארוכה, הדרך הנוחה ביותר היא לארוז את כל הדרוש לתוך תיק נסיעות איכותי, שישמור על הציוד עם לוח קשיח בתחתית, רצועות מרופדות לנשיאה ובד חזק ועמיד. המוצרים השונים ניתנים לבחירת הסגנון, הצבע ויכולים להתאים לגברים ולנשים לכל שימוש, ומי שמעדיף לא לסחוב, ישנם מוצרים הכוללים גלגלים וידית קשיחה.

רכישה מרוכזת כמתנות לעובדים

חברות רבות מעניקות לעובדיהן מתנות לחגים, מתנות באירועים שונים, תשורות בנופשים, בימי גיבוש, מתנות לאירועים אישיים ועוד. תיקי נסיעות שהם גם תיקי אמון וספורט הם בחירה מצוינת שתתקבל בשמחה ותשמש היטב את העובדים וגם את בני משפחתם. ניתן לעשות הזמנה מרוכזת של תיקי נסיעות וספורט בכמות גדולה בחברת שוגון, ולהבטיח מוצרים איכותיים בעלי תו תקן, אחריות, עיצוב איכותי וייצור העומד בסטנדרטים גבוהים. המוצרים מגיעים בזמן בכל כמות, וניתן להוסיף כיתוב, לוגו החברה וכל סיסמה שבוחרים. ניתן לקבל ייעוץ אדיב מאנשי החברה המנוסים לגבי התהליך, העיצוב, הייצור והמיתוג על גבי התיקים.

תיקים ממותגים

מיתוג של מוצרים הוא קידום מכירות ופרסום מוצלח, וכשהוא נעשה על גבי תיקים ומוצרים הנמצאים בשימוש במהלך היום, האפקט הפרסומי עולה. מלבד קידום המכירות, מקבל המתנה הממותגת רואה בה חלק מהשייכות שלו לאותה חברה או ארגון. אם מעניקים את המתנה ללקוחות החברה, יש לכך אפקט רב יותר כשלוגו החברה מתנוסס עליה. תיקי אימון ונסיעות נמצאים בתנועה מתמדת ואינם מוחלפים לעיתים קרובות, ולכן הדפסה או רקמה על גבי המוצרים יכולה להניב ערך פרסומי ושיווקי לחברה. חברת שוגון מעצבת, מייצרת ומשווקת תיקי ספורט, אימון, נסיעות, טרולי, מזוודות, ארנקים ועוד מוצרים רבים למגזר הציבורי, לחברות הגדולות במשק, למגזר הפרטי ולקבוצות רכישה גדולות כבר שנים רבות. ניתן להזמין באתר החברה.  

top