חיפוש
Filters
Close

תיק הרחצה עם מיתוג

יום חמישי 17 פברואר 2022

תיקים הם פתרון מצוין לנשיאת הפריטים החשובים לנו אל מחוץ לבית. כשאנו נוסעים לעבודה, כשאנו מטיילים בחו"ל, כשאנו לומדים וכשהמתגייסים הצעירים יוצאים לשירות זהו מוצר הכרחי. כל אחד צריך את הפריטים האישיים שלו איתו, וכשמדובר על כלי רחצה אישיים, תיק רחצה הוא פריט חובה לכל אדם. יש אנשים שזקוקים לקחת איתם את כלי הרחצה רק כשהם בנסיעות, ואחרים משתמשים בהם באופן יום־יומי.


מגוון תיקי רחצה

יש סוגים שונים של נרתיקים ותיקים המיועדים לפריטים אישיים אותם ניתן למצוא בגדלים מגוונים, כך שכל אחד יכול לבחור את המוצר המתאים לו. חיילים לקראת גיוס יעדיפו לקבל תיק נתלה, כך שגם אם אין מקום להניחו במקלחת הצבאית, הפריטים לא יירטבו ויישמרו נקיים ויבשים. בנסיעות עבודה או בנסיעות לחו"ל כדאי להצטייד באביזר שבו כיסים ורוכסנים רבים כדי לאחסן את כל הפריטים האישיים והתרופות, אך בלי לתפוס מקום רב במזוודה. קיימים גם פאוצ'ים בגדלים שונים עם ידיות נשיאה לאחיזה נוחה ולנשיאת פריטי לבוש, טלפון נייד ועוד. הבדים מהם עשויים הנרתיקים והפאוצ'ים מאפשרים שמירה על התכולה ואף ניתן למצוא בדים דמויי עור ועור נאפה שמגינים עליהם מפני רטיבות. תיקי איפור עם תאים או רוכסנים הם פריטים הנמצאים בשימוש קבוע בקרב נשים לנשיאת מוצרי היגיינה ותכשירי איפור וטיפוח בתיק האישי, וגם אותם ניתן למצוא בשלל גדלים וסוגים.  

מתנות איכותיות לעובדים

אם אתם מחפשים מתנה איכותית ושימושית לעובדים, כזו שתשמש אותם היטב, תיקים הם אפשרות נפלאה לשמח את העובדים ולהעניק להם מוצר נצרך לנסיעות עבודה ולבילוי משפחתי ואישי. אביזרי האחסון לפריטים האישיים ישמשו אותם ואת בני משפחתם, ויסייעו להם בנסיעות ובהתנהלות השוטפת. לקראת גיוס אין מתנה שימושית יותר לחיילים לעתיד, שישמחו לנרתיק איכותי לכלי הגילוח והצחצוח. בחירת תיק כלי רחצה או תיקי איפור כמתנות לחגים לעובדים, לוועדים, כמתנות באירועים מקצועיים, לחלוקה בכנסים או בטיולים מאורגנים של החברה יהיו פריט איכותי לשימוש ארוך טווח. לפריטים אלה אפשר להוסיף שלל מוצרים תואמים כגון תיקי גב, תיקים למחשבים ניידים או מזוודות.


מיתוג לשיווק, פרסום וקידום מכירות

הפרסום והשיווק הם חלק בלתי נפרד מכל עסק המעוניין למכור. קידום מכירות באמצעות מיתוג על מוצרים שונים שהחברה קונה, מחלקת או משווקת הוא דרך מצוינת ליצור פרסום. היום ניתן למצוא מיתוג על מוצרים רבים הנושאים את שם החברה, הלוגו, סמל או ביטוי המזוהה איתה. נרתיקים המיועדים לכלי רחצה ואיפור הם מוצר בעל שימוש רב, והמיתוג עליו מהווה שיווק לכל דבר ותזכורת למשתמש וללקוח. הענקת מתנה ממותגת לעובדים או ללקוחות מאפשרת הזדהות ומעלה את קרנה של המתנה.  

המוצרים ניתנים להזמנה בכמות גדולה לפי דרישת הלקוח. ניתן גם לבחור את העיצוב הרצוי ואת סוג ההדפסה בהתאם ללקוח ולאירוע המיועד. סוגי ההדפסה ניתנים גם הם לבחירה ומאפשרים קשת רחבה של צבעים ומרקמים. תוכלו לבחור הדפסה, רקמה, הדבקה, הטבעה, חריטה או תפירה שיתנוססו על המוצר ויהוו פרסום שילווה את הלקוח או את העובד לאורך שנים. לוגו על מוצר הופך אותו ליוקרתי בהרבה וחושף את החברה ללקוחות נוספים. בחברת שוגון ניתן להזמין מגוון פריטים בגדלים שונים בכל כמות, בסוגי בדים שונים ועם הוספת מיתוג מכל סוג על המוצר. בחברת שוגון מעצבים את המוצרים ואחראים לאיכותם, לאריזתם האיכותית ולהגעתם ליעדם בזמן לשביעות רצון הלקוחות. החברה הוותיקה משווקת את מוצריה לאורך השנים לשוק הפרטי והמוסדי, לחברות, לוועדי עובדים, לגופי ממשלה, משטרה וצבא.

השאר תגובה

top