חיפוש
Filters
Close

תיק ממותג ללפטופ

יום שני 28 פברואר 2022

מנשא המיועד ללפטופ הוא היום מוצר בסיסי ואחד הדברים החשובים בשגרת היום־יום של כל אדם כמעט. המחשב הנייד צמוד אלינו במהלך היום, בין אם אנחנו בדרך למשרד, בדרך ללימודים, בנסיעת עבודה או עובדים מהבית. תיק למחשב נייד באיכות טובה הוא פריט חובה לכל אדם שנוהג להשתמש בלפטופ, ויש רבים מאוד כאלה. כשצריך לקחת את הלפטופ, יש צורך בתיק שיהיה נוח, בגודל המתאים, שיהיו לו תאים מספיקים, שיהיו ידיות, רצועה נוחה או כתפיות. התיק צריך להכיל את החפצים האישיים, את המחשב, הוא צריך להיות מספיק נוח לנשיאה במשך כל היום, להגן על הלפטופ, להיות מרופד אבל לא פחות חשוב – יפה ואסתטי עם אפשרות לבחירת צבעים.

יש הרבה מאוד דגמים של תיקים, כשיש חשיבות גם לנראות וליכולת לבחור את העיצוב והצבע לנשים ולגברים. יש מי שמעדיף תיק גב למחשב, יש מי שאוהב תיקי צד, ויש מי שמעדיף תיק כנסים או מזוודת טרולי עם גלגלים לנשיאה קלה. אם התיק מיועד ללוות אותנו במהלך היום, חשוב שהוא יהיה מוגן מפני גשם, עמיד לאורך זמן ושנוכל לסמוך עליו שיחזיק את המחשב שלנו היטב. זו הסיבה שכשבוחרים מוצר כמו זה, חשוב לרכוש מותג ידוע באיכותו, שמספק אחריות לפריטים שהוא מייצר. ריפוד בכתפיות או ברצועת הצד, כמו גם תאים נוחים לטלפון, לבקבוק מים ולמטענים, חשובים ביותר גם הם. אחד הפרטים החשובים היום בתוך תיק ללפטופ הוא חיבור USB, כמו גם שכבה מרופדת בגב המנשא כדי לאפשר נוחות גם כשנדרשים להליכה ארוכה וגם כשיש חפצים רבים בתוכו.  

תיקים כמתנות לעובדים

חברות וארגונים בשוק העבודה מעניקים מתנות לעובדים לקראת חגים, מחלקים מוצרים איכותיים בכנסים ומחפשים אביזרים שישמשו אותם ואת הלקוחות לאורך זמן ולצרכים יום־יומיים. אביזרי נשיאה למחשבים ניידים הם דרך מצוינת לשדרג את המוצרים שהם נדרשים להם במסגרת עבודתם בארץ או כשהם בנסיעות עבודה לחו"ל. כשמחפשים מתנות לחגים לוועדי עובדים, לעובדי חברות וארגונים או לסטודנטים, מוצרים הנדרשים להם לצורך העבודה זו דרך מצוינת לפנק אותם או את בני משפחתם באופן הנכון והיעיל ביותר. 

ממתגים את התיקים

מוצרים ממותגים מהווים פרסום וקידום מכירות באופן יעיל. מיתוג של חברה, ארגון, עירייה או גוף מסוים על גבי תיקים למחשבים הוא מתנה יעילה ושימושית עם ערך מוסף. הוספת לוגו החברה, סיסמה או ביטוי הקשור לאירוע מסוים שהחברה מקדמת או כמוצר פרסומי הופכת את המוצר לאישי יותר ומקושר לחברה. כך תיקי לפטופ מסוגים שונים עם שם החברה ממשיכים ללוות את בעליהם לאורך זמן כמוצר שימושי, ייחודי ובעל חשיפה מתמדת. העובד או הלקוח המקבלים את המתנה הממותגת מרגישים שייכות רבה יותר לארגון או לחברה, וכך גם מתייחסים למוצר.

המוצרים מכל הסוגים, הגדלים והצבעים מיוצרים בפיקוח צמוד של חברת שוגון ובאחריותה על כל פרט ופרט. ניתן להזמין גדלים שונים של מוצרים, צבעים מגוונים, סוגים שונים של כל תיק בכמויות גדולות. לכל מוצר ניתן להוסיף סיסמה, לוגו, שם החברה, איור, תרשים ועוד בשיטות שונות. את המיתוג ניתן להוסיף בהדפסה, ברקמה בחריטה, בהדבקה, או בהטבעה לפי בחירה ובמיקום הרצוי על גבי המוצר. חברת שוגון מעצבת, אחראית לאיכות הייצור, העיטוף והמשלוח של המוצרים שלה לשביעות רצון כל לקוחותיה. המשלוחים בכל כמות מגיעים בזמן תוך עמידה בסטנדרטים גבוהים של שירות לקוחות. שוגון משווקת את מוצריה לאורך שנים רבות לשוק הפרטי, ללקוחות מוסדיים, לארגונים ממשלתיים ולחברות גדולות ומבטיחה מוצרי איכות באחריות.

top