חיפוש
Filters
Close

תרמילים - מגוון סוגים וגדלים של תרמילים לבחירה

יום חמישי 17 מרץ 2022

ישראלים אוהבים לטייל, אוהבים לצאת אל הטבע, אוהבים קמפינג, פשטות והכוונה היא לא רק לצעירים בטיול אחרי צבא. גם כשמדובר על שימוש יום־יומי, ישראלים אוהבים תרמילים על הגב. זו דרך מצוינת לדאוג שכל מה שצריך נמצא בתיק, שהוא מונח בנוחות על הכתפיים כשמדובר על הליכה ארוכה ומאתגרת, וכך גם הידיים נותרות חופשיות. כשיוצאים למסע ארוך או לטיול אוהלים, ואפילו כשטסים לחו"ל, אין כמו נוחות של תרמיל מסעות עם תאים ורוכסנים, שבו אפשר לאחסן את כל הציוד. אם מטיילים עם הציוד ועוברים ממקום למקום, מזוודה אינה הדבר המתאים ביותר ומומלץ לבחור באפשרות אריזה קלילה וניידת יותר.    

תיק גב הוא מוצר נדרש היום בכל שלב בחיים ובכל זמן. אם נוסעים לעבודה ורוצים נוחות בנשיאת הפריטים האישיים עם המחשב ושאר הציוד – הדרך הנוחה ביותר היא להצטייד בתרמיל. אם נוסעים לטיול עם החבר'ה, לסיור עבודה, ליום כיף, לסיור לימודי, אם הבן או הבת מתגייסים, אם הילדים לומדים באוניברסיטה, כל שלב הוא סיבה מצוינת להצטייד בתרמיל.

מגוון סוגים וגדלים לבחירה

בין אם הטיול נעשה בחיק הטבע הישראלי ובין אם יוצאים לדרום אמריקה או להודו, יש סוגים רבים של תיקים ותרמילים, תיקי גב לחיילים ומתגייסים שנדרשים להכיל את כל הציוד שלהם במשך שבועות. לכל אחד ולכל צורך ניתן להתאים את התיק מבחינת הגודל, התאים, הנפחים, הכיסים והאביזרים הנלווים שבתוכם. ישנם מוצרים שבהם יש שקית לשתייה עם צינורית, כך שאפשר להיות בטוחים שהמים תמיד נמצאים בצמוד, בין אם מדובר על רצים במירוצים או בשטח, ובין אם מדובר בהליכה ארוכה בעיר. לטיולים ארוכים יש גם שקיות המאפשרות לשאת ציוד רטוב מחוץ לתיק או כיסוי גשם למקרה הצורך. גם כשמדובר על תיקי חיילים וגם אם מדובר על תיק לטיול הגדול, הכלל הראשון הוא נוחות. התיק חייב להיות נוח ומוכרח להיות עמיד גם בתלאות הדרך וגם בשירות שבו רוב הזמן הוא נזרק בערמת צ'ימידנים של חיילים בשטח. לחיילים שלא זקוקים לתרמילים גדולים בשגרה, יש גדלים אחרים, שיאפשרו להם נשיאה נוחה לכל אורך היום בלי להרגיש כאבי גב או כתפיים.

מתנה מועדפת לעובדים

לקראת חגים ובאירועים שונים, חברות וארגונים מחפשים אחר המתנה המתאימה והשימושית ביותר לעובדים או מתנה ללקוחות מועדפים. תרמיל או תיק גב יענו בדיוק על הצורך של העובדים, הלקוחות ושל בני משפחתם. ניתן לרכוש כמות גדולה של פריטים איכותיים ולבחור את העיצוב, הגודל, הסוג והצבעים. אפשר לרכוש סוגים שונים לפי הצרכים של העובדים, לבחור עיצוב לנשים ולגברים והכול נעשה בחברה ותיקה ואחראית שתספק במהירות גם הזמנות גדולות. כשבוחרים מתנות לעובדים, חשוב שאלו יהיו פריטים עמידים המיוצרים בקפידה ובאיכות טובה.

כשלתיק יש ערך רגשי

אחת הדרכים לגרום למוצר להיות חשוב ומרגש יותר היא שהוא יזכיר תמיד מאין הגיע. זו אחת הסיבות שחברות נוהגות להדפיס לוגו ולמתג את המוצרים שלהן ואת המתנות שהן מעניקות. כמובן שמדובר על מוצרי קידום מכירות, פרסום ושיווק, אך יש לכך ערך מוסף למקבל המתנה. על כל סוגי התרמילים והתיקים ניתן להדפיס, לרקום ולהטביע כל סוג של לוגו או סיסמה או ביטוי של החברה על פי בחירתה. אנו בחברת שוגון נדאג לבחור איתכם את העיצוב שאתם מעדיפים או כמה סוגים, נדאג למיתוג, לייצור, לאריזה האיכותית ולהגעה בזמן של כל כמות נדרשת. חברת שוגון עובדת שנים רבות עם החברות הגדולות במשק, עם גופי צבא ומשטרה ומייצרת ומשווקת מוצרי איכות מגוונים. 

 

top